13 juni 2011

Vilken dag...

Är helt slut efter en dag med galna barn :)

Egentligen inte gjort så mycket idag men ändå übertrött!! En tur till biblioteket följt av lite diverse målande, gräsklippning o en massa skratt åt galna ungar... Lily har personlighetsstörning tror jag, glad - ledsen -glad -arg - glad - ledsen osv... avlöser varandra i 5 minutersintervaller, underbart ;)

Målade om en fönsterspegel som skall få hänga över mitt senaste projekt - skänken, här ser ni potentialen ;) :




Jag blev nöjd, passade perfekt in i min inredning; blandat modernt o antikt :)  Ett steg mot ett ännu trevligare hem! Mkt planer o idéer för resten av hemmet men tid o pengar sätter käppar i hjulet emellanåt... Kan vara trevligt att ta lite pö om pö också...:)

Imorn är det dagis för Vilmer o jag och Lily skall till BVC för vaccination :/ - gillar jag INTE.
Sen blir det lite löpning framåt kvällen - första gången på flera veckor, kommer bli tufft - men skönt!!


Dags att stänga ner o plocka lite innan Peter kommer hem :) Han kan ju få tro att det varit välstädat o fint hela dan!

♥  //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar